YouSee hjælp

Hvorfor kan jeg ikke afspille indhold på YouSee Play-appen?

Kan du ikke starte tv-kanalen? 
Vent et minut – og prøv så igen. 
Vores app skal nemlig bruge et øjeblik til at registrere, at du har stoppet afspilningen et andet sted. 


Vores leverandører sætter forskellige begrænsninger på både antallet af enheder, du kan bruge YouSee Play-appen på – og på antallet af afspilninger, der kan køre samtidig. Det kan være derfor, du oplever problemer med at afspille indhold.
Herunder kan du se, hvilke begrænsninger der er. 

Du kan bruge YouSee Play-appen på 5 forskellige enheder (fx Smart TV, mobil, tablet eller PC) på 30 dage. Når de 30 dage er gået, kan du bruge appen på en anden enhed igen. Din YouSee Tv-boks tæller ikke med – du kan altså bruge YouSee Play 5 steder, udover din tv-boks. 

Hvis der er for mange enheder i brug 
Så får du en besked direkte på den skærm, du forsøger at afspille på. Du får vist en liste med de aktive enheder – og du kan redigere i den, for derefter at starte afspilningen. 

Streaming på app og pc - Maks antal enheder på samme tid

Når du ser tv direkte via antennestikket eller din tv-boks, tæller det ikke med i det samlede antal afspilninger. 

Når du bruger YouSee Play-appen eller play.yousee.dk, er der begrænsninger på, hvor mange steder, du kan se kanalerne på samme tid.  

Begrænsningen er på tværs af start forfra, arkiv, optagelser i skyen – og de film og serier, som ligger i YouSee Play-appen og på play.yousee.dk 

De fleste af tv-kanalerne tillader, at I er to, der afspiller samtidig. Der er dog undtagelser som fx TV3+, TV3 Sport og TV3 Max. Du kan kun afspille én af de kanaler ad gangen. Dvs. hvis du ser TV3 Max så kan du ikke streame TV3 Sport eller TV3+ andre steder.




Virker det ikke?

Kontakt os, så kigger vi på det sammen.

Hjalp denne side dig?

Har du brug for yderligere hjælp?