Sådan løser du fejl på YouSee Plus-boksen

Oplever du, at din YouSee Plus-boks fryser, at der er fejl i internettilslutningen eller et dårligt tv-signal, så kan det hjælpe at genstarte, opdatere eller gendanne fabriksindstillingerne. Vi giver dig her et overblik over løsningerne på nogle af de typiske fejl.

Denne guide er til dig, der modtager tv fra YouSee gennem kabel-tv-stikket (Coax) og dit stik ser sådan ud.

Modtager du derimod tv via telefonstikket (DSL), kan du finde hjælp her.

YouSee kabel-tv-stik

Sådan genstarter du YouSee Plus-boksen

Fryser din YouSee Plus-boks, mangler der en kanal, eller har du andre problemer med din boksen, hjælper det ofte at genstarte den.

Sådan gør du

1. Sluk for tv-boksen ved at trykke på knappen bag på den.

Sluk for tv-boksen ved at trykke bag på boksen

2. Vent ti sekunder og tænd for boksen igen ved at trykke på knappen bag på boksen. Nu står der boot i boksens display, og power-knappen lyser grønt.

Vent 1 minut og tænd bag på boksen igen.

3. Efter et øjeblik står der load i displayet. Så går boksen på standby, og power-knappen lyser rødt.

Når der står load på displayet, går boksen på standby

4. Tænd boksen igen ved at trykke på fjernbetjeningens STB-knap.

5. Du har nu genstartet boksen. Vi håber, det har løst dit problem. Ellers kan det muligvis hjælpe at opdatere softwaren eller gendanne fabriksindstillingerne.

Tænd for boksen ved at trykke på STB knappen

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.

Relaterede artikler