Typiske spørgsmål til film og serier

Vi har samlet de oftest stillede spørgsmål omkring film og serier på app og pc

  • Du kan se dine film og serier så snart det YouSee-abonnement, der giver dig adgang til dem, er aktivt - dvs. for eksempel fra den dag din bredbåndsforbindelse er åbnet.

    Du finder dine film og serier i app'en YouSee Tv & Film og på hjemmesiden tv.yousee.dk. Du skal logge ind med dit YouSee Login.

    Få hjælp til dit YouSee Login, hvis du aldrig har brugt det eller glemt det.

  • Ja, hvis du bruger YouSee Film & Tv app’en på en mobildataforbindelse, vil dit forbrug tælle med i dataforbruget på din mobilregning.

  • YouSee Tv & Film app’en henter data via internettet, og bruger af den inkluderede data, du har i din mobilpakke, medmindre du bruger en trådløs forbindelse. Ser du film og serier via YouSee Tv & Film app’en modtager du op til 8 Mbit, hvilket svarer til ca. 800 MB pr. time. Trafikken afhænger dog af din mobilforbindelse, og det gennemsnitlige forbrug vil typisk være ca. 600 MB pr. time.

  • Du kan opleve, at billedet i de første sekunder kan være lidt kornet, mens medieafspilleren undersøger, hvilken billedkvalitet der passer bedst til din forbindelse. Hvis problemet fortsætter skyldes det som regel en ustabil internetforbindelse.

    Tjek at din router er placeret på den mest hensigtsmæssige måde

    Du kan også prøve at afslutte alle programmer, der kører på din pc og starte afspilningen af programmet igen. Hvis billedet hakker, men lyden fungerer fint, kan det dog skyldes, at din pc ikke er kraftig nok til at kunne afspille filmen.

    Prøv vores systemtest, der fortæller om din pc opfylder kravene til at se tv fra YouSee på nettet.

  • Hos YouSee vil vi gerne tilbyde dig de nyeste film og serier. For at sikre dette har vi udlejningsaftaler med flere filmselskaber og et partnerskab med C More.

    Da C More har begrænsede rettigheder til deres indhold, betyder det, at vi løbende udskifter indholdet i YouSee Tv & Film. Nogle film og serier køber vi dog selv rettighederne til, og vi kan derfor tilbyde disse i en længere periode.

  • Det er desværre ikke muligt at sætte undertekster til danske film. Vores film har såkaldte indbrændte undertekster, der ikke kan vælges til og fra, og der er ikke indbrændte undertekster på danske film.

  • På grund af rettigheder er det som udgangspunkt kun muligt at se kanalen TV2 på din pc, tablet og smartphone, når du er på nettet via din YouSee-bredbåndsforbindelse.

    Du kan dog tilkøbe servicen TV2 UDE, der giver dig mulighed for at se TV2 overalt i Danmark på pc, tablet og smartphone. Ring til vores kundeservice på 70 70 40 40 og hør mere.

  • Du kan ikke leje film direkte i app’en.

    Dog kan du leje film fra din pc på tv.yousee.dk og derefter afspille den i app’en. Du finder dine lejede film under Min Side på app’en.

  • Ja, det kan du. Du kan se både tv, film og serier i hele EU. Du er dog begrænset til at bruge YouSee Tv & Film uden for Danmark til 30 dage af gangen.

    Læs mere om at tage tv, film og serier med i EU

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.

Relaterede artikler