Har du problemer med streaming fra mobil og tablet til Apple TV og Chromecast?

Har du svært ved at få forbindelse til Chromecast eller Apple Tv? Eller er forbindelsen bare så sløv, at dramaserien føles som en helaftensfilm? Den slags er irriterende, men det er der heldigvis råd for. Og dem får du her.

Denne guide er til dig, der bruger Chromecast til at streame:

Chromecast

En stabil forbindelse giver den bedste streaming

For at få den bedste streamingoplevelse er det vigtigt, at du har en stabil internetforbindelse. Derfor er værd at tjekke om der er noget, som forstyrrer forbindelsen mellem din enhed med YouSee Tv & Film-appen, eksempelvis din smartphone eller tablet, og så den Chromecast du streamer til.

Det kan derfor hjælpe at slukke andre enheder, der bruger internettet imens du streamer.

Loaderhjulet kører, men der sker ingenting

Hvis du har svært ved at få forbindelse kan det ofte løses med en simpel genstart af appen. Først skal du afbryde streamingen. Du skal så genstarte YouSee Tv & Film-appen og prøve igen.

Jeg kan ikke se Chromecast-ikonet

Du kan kun bruge Chromecast, hvis den enhed du bruger YouSee Tv & Film-appen på er forbundet til den samme wi-fi-forbindelse som din Chromecast. Hvis det ikke er tilfældet, så vil du ikke kunne se eller vælge Chromecast-ikonet på din smartphone eller tablet. Du skal derfor ændre din trådløse forbindelse, så den er ens på både din enhed og din Chromecast. 

Del din mening med os

Hvordan vil du vurdere siden?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen

Vi bruger din kommentar til at forbedre yousee.dk.

Find mere hjælp på vores forum eller kontakt os


Bemærk, henvendelser vil ikke blive besvaret.

Relaterede artikler