Information om vilkår og abonnement



Sådan flytter du dine abonnementer med dig

Når du flytter, kan du tage dit YouSee-produkt med dig, hvis vi kan levere til din nye adresse. Det er en god ide at melde flytning til os en måned tid, før du flytter.

Det koster ikke noget at flytte dine abonnementer med – medmindre:

Du kan melde flytning på 3 måder:

1. Log ind på Mit YouSee og meld flytning. Når du er logget ind, kender vi allerede en del af de nødvendige oplysninger. Så bliver det nemt og hurtigt for dig at melde flytning.

2. Bestil et opkald. Vi ringer til dig på et aftalt tidspunkt og bekræfter din flytning.

(Modtager du YouSee via Fiber, kan du kun melde flytning ved at ringe til os på 70 70 30 70)  

3. Ring til kundeservice og meld flytning på nummer 70 70 42 82. 
Se nyttig information i forbindelse med din flytning

Du har ret til at fortryde

Du har selvfølgelig ret til at fortryde flytningen af dit produkt til den nye adresse. Du har 14 dages fortrydelsesret, fra du modtager ordrebekræftelsen.

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen