Information om vilkår og abonnement



Sådan opsiger du et abonnement

Vil du opsige eller ændre et abonnement?

Vil du opsige eller ændre dit abonnement, kan du få vores kundeservice til at hjælpe dig:

Ring til kundeservice på 70 70 40 40

Mandag - torsdag: 8:00 - 17:30.
Fredag: 8:00 - 16:30.
I weekend og på helligdage er der lukket.

Hvornår kan jeg opsige mit abonnement?

Afhængig af, hvilket abonnement du har, så kan der være en bindingsperiode eller en opsigelsesperiode. 

Når en bindingsperiode er slut, kan du opsige dit abonnement efter disse perioder:

  • YouSee Tv: løbende måned + en måned.
  • YouSee Bredbånd, Mobil og Fastnet: med en måneds varsel.

Se om dit abonnement har en bindingsperiode

Hvad betyder opsigelsen for mine andre tjenester?

Når du opsiger ét produkt, kan du også risikere at miste nogle af dine andre produkter. 

Opsiger du din kabel-tv-pakke (YouSee Tv via kabel-tv-stikket), mister du også automatisk:

  • YouSee Bredbånd , hvis dit abonnement kræver kabel-tv for at have bredbånd. Mister du bredbånd mister du også YouSee Fastnet.

Opsiger du YouSee Bredbånd, mister du også automatisk:

  • YouSee Fastnet via kabel-tv stik (coax)
  • Din YouSee mailadresse
  • Tjenester, der kan være tilknyttet dit abonnement som fx YouSee More.

Opsigelse af Mobilt bredbånd

Har du lånt dit mobile bredbåndsmodem af os, skal du sende det retur til os, når du opsiger produktet.

Modemmet sendes til:

YouSee A/S 
Datavej 10
5220 Odense SØ

Se flere af vores abonnementsvilkår

I abonnementsvilkårene for dit YouSee-produkt kan du blandt andet læse om, hvordan du ellers kan opsige dit abonnement.

Læs abonnementsvilkårene for YouSee


Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen