Information om vilkår og abonnement



Sådan opsiger du et abonnement

Vi er selvfølgelig kede af at se dig her på siden, men vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig godt videre.

Hvis du vil opsige dit abonnement hos os, så anbefaler vi, at du ringer til vores kundeservice. Så kan vi hjælpe med det praktiske omkring opsigelsen, og du kan få svar på eventuelle spørgsmål.  Du kan ringe til os på 70 70 40 40 eller ved at trykke på knappen nedenunder.

Vi sidder klar ved telefonerne:

Mandag - torsdag: 8 - 16
Fredag: 8 - 15
Weekend og helligdage: Lukket


Ring til os


Skal vi ringe til dig?


Passer det dårligt at ringe nu, eller foretrækker du at blive ringet op, så er det nemt at booke et opkald.


Book et opkald


Vil du hellere skrive til os?

Du kan også opsige dit abonnement ved at udfylde formularen herunder.
Vi svarer inden for 5 dage

Spørgsmål og svar om opsigelse

  • Hvornår du kan opsige dit abonnement, afhænger af, hvilket abonnement du har – og om du har en bindingsperiode. 

    Bindingsperiode

    Det kan være, at du har en bindingsperiode på dit abonnement. Er det eksempelvis mindre end 6 måneder siden, du fik dit abonnement hos YouSee, så kan der være binding på. 

    Se, om dit abonnement har en bindingsperiode

    Du kan til enhver tid give os besked om, at du vil opsige – men opsigelsen vil først træde i kraft, når både bindingsperiode og opsigelsesperiode er overstået.

    Opsigelsesperiode:

    YouSee Tv: løbende måned + en måned.
    YouSee Bredbånd, Mobil og Fastnet: med en måneds varsel.

    Vær opmærksom på, at du kan ikke skifte tv-pakke, Bland Selv-kanaler, internethastighed eller mobilpakke i opsigelsesperioden. 

  • Når du opsiger ét produkt, kan du også risikere at miste nogle af dine andre produkter. 

    Opsiger du et tv-abonnement, som kører via dit kabel-tv-stik, mister du også automatisk:

    YouSee Bredbånd, hvis dit abonnement kræver kabel-tv for at have bredbånd. Mister du bredbånd mister du også YouSee Fastnet.

    Opsiger du YouSee Bredbånd, mister du også automatisk:

    YouSee Fastnet via kabel-tv-stik
    din YouSee-mailadresse
    tjenester, der kan være tilknyttet dit abonnement som fx YouSee More.

  • Har du udstyr, som du har lånt, som eksempelvis en tv-boks eller en router, så skal det måske returneres til YouSee. Læs mere om returnering af udstyr.

  • Du behøver ikke opsige dit abonnement, når du skal flytte. Hvis du fx ønsker at tage dit internet eller din tv-pakke med dig til dit nye hjem, så kan det i de fleste tilfælde godt lade sig gøre. Læs mere om flytning.

    Ønsker du ikke at tage dine abonnementer med dig, så skal du opsige dem.

     
  • Skal du opsige i forbindelse med et dødsbo eller anmelde et dødsbo, så kan du finde mere information her.

Del din mening med os

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores sider. Hvad synes du?

Karakterer tilbage

Tak for hjælpen